Sty
9
2011

Kopciuszek i wróżka…

czyli dziewczynki się bawią. Wróżka w tiulowej spódniczce pracowicie wciągniętej na sweter wydaje mi się szczególnie rozczulająca. Chciałam ubrać to zdjęcie w coś w rodzaju shabby chic, ale nie wiem, czy mi się do końca udało. Za to na pewno jest słodko. Detale: Wykorzystane produkty:

Sty
7
2011

Wyzwanie: Moje ulubione… przydasie

Minęło już przed- i poświąteczne zamieszanie, wracamy więc do naszych wyzwań. Pierwsze w tym roku wymyśliła Guriana (zwyciężczyni wyzwania z zegarem) – jej ulubione przydasie to STEMPLE, stąd praca wyzwaniowa musi zawierać przynajmniej dwa (ale im więcej, tym lepiej). Guriana wykonała, z użyciem stempli, urokliwy notes i zakładkę: Spodziewam się, że zostaniemy zasypani pracami, bo chyba niewiele jest skraperek, które stempli nie lubią! Aby wziąć udział w wyzwaniu w ciągu dwóch tygodni należy stworzyć dowolną […]

Sty
4
2011

Dzieci się bawią

Z miłości do moich dzieci i papierów MME „Lost & Found” powstał kolejny album. Poprzednio pocięłam i posklejałam Lost and Found oraz fotki moich dzieci podróżujących. Tym razem w roli głównej dzieci balujące i kolejne barwy Lost and Found. Zapraszam do oglądania! W projekcie użyłam:

Sty
2
2011

Wymarzona podróż

Jestem raczej gatunkiem osiadłym i nie ciągną mnie podróże oraz zwiedzanie obcych miejsc, ale jest jedno takie miasto, które bardzo, z całych sił, chciałabym zobaczyć – San Francisco. Nie mam pojęcia, skąd mi się wzięło to marzenie, ale ile razy widzę zdjęcia tych stromych uliczek, tyle razy tak strasznie! chcę tam pojechać i być! A na razie grudniowe, podróżnicze wyzwanie z forum Scrappassion zmobilizowało mnie do zrobienia skrapa na ten temat. Scrap 30×30, zdjęcia miasta […]

Gru
30
2010

Lost @ Found – albumowo raz jeszcze

Najwyraźniej w kolekcji Lost@Found MME jest coś inspirującego do robienia albumów, bo nie tylko Nimuszka ale ja również pocięłam ją właśnie w tym celu. Mój album powstał na czterdziestą rocznicę ślubu moich teściów i jest  oprawą dla zdjęć z sesji, którą osobiście wykonałam w dniu  ich rubinowych godów. Z oczywistych względów pozwoliłam sobie nieco zatrzeć zdjęcia, choć uważam, że moi modele spisali sie na medal:) i ujęcia są doprawdy wzruszające i bardzo, bardzo naturalne. Album […]

Gru
28
2010

Zimowy powrót do letnich wakacji

Cechą charakterystyczną papierów MME, „L&F” jest połączenie codzienności z odświętnością. Taki efekt papiery uzyskały przez nałożenie brokatowych wzorów na na szarą gazetę. Ja, tę kombinację wzorów, wykorzystałam do uwiecznienie wakacyjnych wojaży mojego syna i jego dziewczyny. Na tyle fajnie pracowało mi się na tym papierze, że zaplanowałam już kolejny album zrobiony na papierach Lost and Found. Wykorzystałam:

Gru
20
2010

Śnieżnoporankowe pudełka

Po kartkach i domeczku przyszła pora na zrobione ze Śnieżnego Poranka pudełka – w sam raz do zapakowania niewielkich prezentów pod choinkę. Dodając delikatne tekturowe elementy oraz perłowe ćwieki Arte Banale pięknie podkreśliła stonowaną elegancję naszych nowych papierów: Moje pudełko w wersji eleganckiej ma boki ozdobione biało embossowaną choinką (brzegi obrazków i ozdobnych pasków są embossowane na srebrno), a na górze – kokardkę i ćwiek z kryształkiem. Dzięki temu, że obrazki z choinką podklejone są […]

Menu

Design Team

Zapraszamy!

Banner – Kupuję Na-Strychu

Facebook

Sorry! No Instagram Shortcode Found.

Archiwum

Pomagamy Albertowi

Twój 1% ma znaczenie