Gru
28
2010

Zimowy powrót do letnich wakacji

Cechą charakterystyczną papierów MME, „L&F” jest połączenie codzienności z odświętnością. Taki efekt papiery uzyskały przez nałożenie brokatowych wzorów na na szarą gazetę. Ja, tę kombinację wzorów, wykorzystałam do uwiecznienie wakacyjnych wojaży mojego syna i jego dziewczyny. Na tyle fajnie pracowało mi się na tym papierze, że zaplanowałam już kolejny album zrobiony na papierach Lost and Found. Wykorzystałam:

Gru
20
2010

Śnieżnoporankowe pudełka

Po kartkach i domeczku przyszła pora na zrobione ze Śnieżnego Poranka pudełka – w sam raz do zapakowania niewielkich prezentów pod choinkę. Dodając delikatne tekturowe elementy oraz perłowe ćwieki Arte Banale pięknie podkreśliła stonowaną elegancję naszych nowych papierów: Moje pudełko w wersji eleganckiej ma boki ozdobione biało embossowaną choinką (brzegi obrazków i ozdobnych pasków są embossowane na srebrno), a na górze – kokardkę i ćwiek z kryształkiem. Dzięki temu, że obrazki z choinką podklejone są […]

Gru
16
2010

Domeczek

Przy okazji kursu Piekielnej Owcy na tekturowy domek Arte Banale wymyśliła, że taki domek, w rozmiarze mini, można powiesić na choince. Strasznie mi się ten pomysł spodobał, tylko że dla siebie samej to mi się już nie chciało robić. Ale jak wymyśliłam, że to na prezent dla niezwykłej osoby… I jeszcze jak dostałam świeżutkie papiery „Śnieżny poranek” … to domek się sam zrobił: W najwyższym miejscu ma ok.7,5 cm, brzegi „dachówek”, okna i drzwi pokryte […]

Gru
15
2010

Świąteczne kartki ze Śnieżnego Poranka

Na pewno widziałyście już nowiutkie papiery projektu Pasiakowej z zimowymi motywami pt. „Śnieżny Poranek”. Od paru dni mamy niezwykłą przyjemność pracować z nimi i powiem szczerze – jestem zachwycona! Ich delikatne, stonowane kolory świetnie komponują się ze sobą nawzajem, jak i z większością kolekcji świątecznych innych firm. Mają świetną gramaturę, nie są ani zbyt grube, ani zbyt cienkie. Doskonale też nadają się do pieczętowania i embossowania (nie szkodzi im wysoka temperatura nagrzewnicy, nie niszczą wytłaczarki). Świetne […]

Gru
9
2010

Barokowe inspiracje

Barokowa karteczka Bywają w naszym otoczeniu osoby, którym chcemy złożyć życzenia w tonie raczej podniosłym i uroczystym. Być może o tego typu sytuacjach myślała Laura Ashley, kiedy projektowała papiery Connemara. Są niezwykle eleganckie, tłoczone aksamitnym wzorem, w ciekawych kolorach. Moje karteczki są właśnie na takie okazje. Tego typu karteczki same mi się robią. Kiedy nie mam za wiele czasu a odczuwam silną potrzebę zrobienia czegoś papierowego, to instynktownie zrobię coś w tym stylu Użyte materiały

Gru
8
2010

Wyzwanie z zegarem – wyniki

W piątek zakończyło się wyzwanie z ulubionym motywem Kayli – zegarem. Cieszymy się ogromnie ze wszystkich zgłoszonych prac, zwłaszcza, że są tak piękne! Zegarowego motywu użyły: Gosia S. – tworząc klimatyczny, męski albumik-kartkę, Joasia* – w jasnym, delikatnym, bardzo lekkim skrapie, Habka – płynąca na falach czasu w art journalu, Coco.nut – w parawanowym retro albumie, Timboctou – która zrobiła oryginalny, niesamowity zegar na szydełku!, OriBella – wpisując się pastelowo i starociowo do wędrującego albumu, […]

Gru
6
2010

Journaling cz.3 – czym, na czym i jak pisać

Kiedy już wiemy, co napisać, pojawia się kwestia wyboru formy – a ponieważ możliwości jest nieskończenie wiele, podam tylko parę przykładów i wskazówek, o czym warto pamiętać. 1. Przemyśl i zaplanuj to, co chcesz napisać. Zapisz pierwszą wersję na brudno, wprowadź ewentualne poprawki, rozplanuj ułożenie tekstu na stronie, jego wielkość, kolor itd. i dopiero wtedy stwórz ostateczną wersję (pomijam przypadki działania pod natchnieniem i w twórczym szale). 2. Tekst niekoniecznie musi być zblokowany w jednym […]

Menu

Design Team

Zapraszamy!

Banner – Kupuję Na-Strychu

Facebook

Sorry! No Instagram Shortcode Found.

Archiwum

Pomagamy Albertowi

Twój 1% ma znaczenie