Przeglądasz wpisy w kategorii "Kursy i artykuły"
Wrz
19
2017

Mediowa kartka ślubna krok po kroku

  Dziś przygotowałam dla Was kartkę ślubną dość mocno zmediowaną. Wykorzystałam proste, podstawowe media i zobaczycie, że taką kartkę jest w stanie wykonać każdy ,nawet początkujący „nowicjusz” zainteresowany mediowaniem . Na początek potrzebna jest wstępna koncepcja kolorystyczna i jakiś główny, mocniejszy akcent – w moim przypadku były to tekturki. Zaczęłam od przygotowania bazy( u mnie kawadratowa) i przycięcia papierów :     Jak widać, moja kartka będzie miała dwie warstwy papieru,dodatkowo pod drugą wstawiłam jeszcze […]

Wrz
15
2017

Notes z filcową okładką i ozdobami – czyli test wykrojniki kontra filc wełniany

Hejka! Mamy wrzesień, więc rozpoczął się rok szkolny. Specjalnie na tę okazję przygotowałam kurs na bindowany notes – jednak nie jest to zwykły standardowy notes 😉 Zewnętrzna okładka oraz jej ozdoby wykonałam z filcu. Taki notes może być świetnym prezentem dla ucznia bądź nauczyciela 😉 P.S. Do zestawu powstała zawieszka z filcu, którą można przyczepić do plecaka, piórnika, portfela lub gdzie tylko mamy ochotę 😛 Zawieszka powstała z przypadku, bo chciałam przetestować, które wykrojniki dają […]

Wrz
12
2017

Stemplowanie ombre (cieniowanie stempli) i jesienna kartka

Witajcie 🙂 Choć nadal mamy kalendarzowe lato, pogoda coraz częściej przypomina o nadchodzącej jesieni – więc i inspirację mam dziś dla Was już całkiem jesienną 🙂 Nie tylko dlatego, że kolory ma bardzo jesienne, ale przede wszystkim – bo kolory przechodzą fajnie jeden w drugi, jak na jesiennych liściach. Takie płynne przechodzenie barw, zwykle od jaśniejszych do ciemniejszych, super sprawdza się przy stemplowaniu, zwłaszcza przy odbitkach stempli o dużych jednolitych pełnych powierzchniach, które można dzięki […]

Wrz
8
2017

Przepiśnik

Dzień dobry wszystkim!  Zgodnie z przysłowiem  „szewc bez butów chodzi” przez długie lata zapisywałam swoje przepisy w zwykłym brulionie 🙂  Cieszę się, że jednak w końcu naszła mnie wena, aby ozdobić sobie jego okładkę. Tak po swojemu, żeby pasowało mi do kuchni :p  Na początek docięłam odpowieni kawałek washpapy i okleiłam zeszyt. Kiedy okładki są  sztywne, jak w tym przypadku,  zadanie jest dość łatwe.  Doczepiłam srebrne narożniki i .. w zasadzie już mi się podobało […]

Wrz
5
2017

Zimowa szkatułka z transferem

W mojej pracowni już chyba na dobre zagościły zimowe klimaty ;)) a wraz z nimi czas na klimatyczne, nastrojowe mroźne pejzaże, obsypane śniegiem ławeczki i mnóstwo świątecznych detali, które wprost ubóstwiam ;)) Dziś pokażę Wam, jak wykonać prościutką, zimową szkatułkę za pomocą transferu.     Czego potrzebujemy? drewnianej szkatułki pędzelka medium do transferu kilku farb akrylowych lub kredowych wg uznania wydruku laserowego z dowolnie wybranym motywem     Szkatułkę malujemy wg uznania. Na wieczku mojej […]

Sie
29
2017

Kartka z Shadow Box’em na dwa sposoby

Hej, hej! Mój kolejny kurs – przygotowany specjalnie dla Was, to kurs na kartkę z Shadow Box’em wykonanym na dwa sposoby 🙂 Kurs jest długi, więc już nie przedłużam wstępu 😉 Zaczynamy…     SPOSÓB NR 1 na wykonanie pudełka Shadow Box (przy użyciu tablicy Envelope Punch Board WeR Memory Keepers) 1) Przygotowujemy arkusz papieru w podanych wymiarach (ja do całej bazy użyłam papieru Canson Iris):     2) Musimy trochę wydłużyć naszą skalę na tablicy […]

Sie
25
2017

Domek

  Hej:) Oto moja dzisiejsza inspiracja – domek, który ozdobiłam bawiąc się mediami i wykorzystałam ostatecznie jako swego rodzaju „layout” , bo umieściłam na nim zdjęcie. Opowiem po kolei proces powstawania tej pracy, w szczególności  skupię  się na nowo odkrytym przeze mnie produkcie – pudrze do tworzenia pasty strukturalnej – Multi tex Texture Powder od Cosmic Shimmer. Jestem nim zachwycona! Pastę przygotowuje się mieszając go z wodą.Dzięki temu można samemu decydować o konsystencji :)Zaletą jest też […]

Strony:1234567...28»

Menu

Design Team

Zapraszamy!

Banner – Kupuję Na-Strychu

Facebook

Sorry! No Instagram Shortcode Found.

Archiwum

Pomagamy Albertowi

Twój 1% ma znaczenie