Sie
25
2015

Pozytywnik

Mój pozytywnik  zawiera optymistyczne sentencje, zdania.  Można go podarować bliskiej osobie z okazji urodzin/ imienin zamiast tradycyjnej kartki. Można oczywiście go wykonać dla siebie.

SONY DSC

Do jego wykonania użyłam kopert kraft, najlepiej wybrać parzystą ilość, aby łatwiej połączyć je z okładkami. W moim albumie wykorzystałam 6.

Łączymy je sklejając skrzydełka jednej koperty z następną kopertą.

Następnie tyły ozdabiamy papierem i taśmą dekoracyjną.

Z przodu również ozdabiamy, świetnie pasują do tego resztki papierów, które pozostały po innych pracach.

Teraz przystępujemy do wyboru ciekawych dla nas cytatów, sentencji – to najprzyjemniejsza część pracy 🙂

Wybrane zdania umieszczamy na tagach.  Tagi wkładamy do środka kopert, ale również można do środka dodać zdjęcia, pasują te w formacie 9x13cm. Powstanie wtedy mini album.

Okładki przygotowujemy z tektury modelarskiej, powinny być o 0,5 cm większe od kopert. Oklejamy taśmą dekoracyjną, papierem.

ozdabiamy zewnętrze strony okładek, do wewnętrznych przyklejamy koperty. Dodajemy tasiemkę, ćwiek i gotowe 🙂

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do stworzenia własnego pozytywnika i  skorzystacie z tego kursu 🙂

Do wykonania pozytywnego albumy użyłam:

NITOWNICA z zestawem nitów We R Memory - Crop-A-Dile - różowa


        Ćwieki antyczne stare srebro mix      Karty i koperty Kraft - Joy!Crafts - 10kpl - 8001/0010  Papier 30x30 - Loft - Attic - UHK Gallery  Zestaw papierów 30x30 - Loft - UHK Gallery   Klej Magic z precyzyjną końcówką (45 g)    Taśma dekoracyjna białe i czarne strzałki

komentarzy 9 + Dodaj komentarz

  • Fajny pomysł 😉 koperty to świetny materiał na albumy .

  • Rewelacyjny pomysł. Albumik cudownie wygląda. Dziękuję za kursik.

  • … Piękny pomysł na prezent. Zastanawiałam się co sprezentować siostrze i już wiem; 🙂

  • Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że spodobał się pozytywnik 🙂

  • Nie tylko się spodobał ale i .. się zrobił !

  • Kapitalna inspiracja! Śliczne wykonanie! Dzięki piękne za kursik! 🙂

  • Świetny pomysł z kopertami, ich sklejeniem i tagami wewnątrz. Bardzo fajnie to wygląda:)

  • genialny! bardzo mi się spodobał 😀

  • Rewelacyjny! Bardzo podoba mi się pomysł z kopertami.

Napisz komentarz

Menu

Design Team

Zapraszamy!

Banner – Kupuję Na-Strychu

Facebook

Sorry! No Instagram Shortcode Found.

Archiwum

Pomagamy Albertowi

Twój 1% ma znaczenie