Cze
12
2011

Karteczki odrobinę „medialne”

Jak już wiecie czerwiec jest miesiącem mediów  Na Strychu i choć nie jestem specjalistką ani wielbicielką mediów musiałam się jakoś z tym tematem zmierzyć. Zaczęłam bardzo nieśmiało, od tych które juz znam – embossingu, glimmer mistu, glossy accentu i tuszy disteress.  Hm…jednak się trochę tego nazbierało:)))

Obie karteczki są słodkie i bardzo, bardzo dziewczęce.

W pierwszej z nich postanowiłam spróbować kolorowania stempli przy pomocy tuszy distress. Nigdy wcześniej tego nie robiłam, ale okazało sie być to bardzo proste, a efekt całkiem mi się spodobał.

Aby jeszcze urozmaicić mój stempelek pokrywałam powierzchnię lustereczka glossy accents. Koraliki dziewczynki zyskały przestrzenny wygląd dzięki zastosowaniu maleńkich perełek, ale równie dobrze można by wykorzystać perłową farbkę strukturalną.

Drugą karteczkę przyozdobiłam embossowanymi stemplami i mgiełką glimmer mist.

  

Do „pokolorowania” tej pieczątki użyłam metody paper piecing. Jeżeli chciałybyście przyjrzeć się z bliska jak łatwa i efektowna jest to metoda zapraszam was serdecznie na nasze stoisko na warszawskim zlocie. O godzinie 13-tej będziecie mogły popatrzeć mi na ręce :))) i razem ze mną wykonać podobną kartkę. Zapraszam serdecznie!

Do wykonania pierwszej karteczki wykorzystałam:

Do wykonania drugiej karteczki wykorzystałam:

Powiązane posty

O Autorze:

Wielbicielka niewielkich form i szybkiego efektu, każdy zbędny (i nie tylko zbędny) grosz inwestująca w scrapowe przydasie, a każdą wolną (i nie tylko wolną) chwilę spędzająca przy biurku.

Napisz komentarz

Menu

Design Team

Zapraszamy!

Banner – Kupuję Na-Strychu

Facebook

Sorry! No Instagram Shortcode Found.

Archiwum

Pomagamy Albertowi

Twój 1% ma znaczenie